eventful night.

Åh vad jag önskar att jag hade släpat med mig en kamera idag.
Jag började dagen alldeles productive och städade, tvättade mina kläder, tränade, duschade, spenderade tid med mina värdsyskon och hade det mysigt.
Sen åkte Jacob, Nate, Jordan, Brayden och jag och hängde at fat cats. Dom har massa spel och sånt där, precis som i filmer. Innan hade Nate och Jordan vunnit en kindle från någon av grejerna så i evigheter försökte dom vinna igen. Sen tog deras tokens slut, men en helcool gubbe som jobbar där gav oss en massa lappar som gjorde att vi, om vi är lite sneaky, kan få hur många tokens vi vill helt gratis. Det är meningen att en person bara ska kunna få en sån lapp själv. Så vi lyckades få en massa tokens och efter att vi spelat biljard och samma coola gubbe gett oss två pizzor, så wentade the guys crazy och spelade ihop en massa biljetter som ger oss ett värde som kan användas och få grejer med. Efter att ha fått ihop ungefär tusen sånna sammanlagt bestämde dom sig för att fortsätta någon annan dag (och några andra dagar och under sommaren) och få ihop ännu mer. Haha dorks..
Efter att ha spelat gituar hero och Jacobs kompis som jobbar på fat cats, Megan, hängt på oss, och efter att killarna fått köpa sina "passion" drickor at the store så bestämde vi oss för att åka till the tennis courts och kolla på en skräckfilm, the thing.
Ungefär allt som kunde gå fel gick fel.
- Laptopen vi tog med screwed up så jag och Nate åkte och hämtade deras andra.
- Då vi kommit tillbaka kommer två tjejer och slår på strålkastarna till the tennis courts, så det lyser över hela gräsplanen bredvid också där vi befann oss, och ska spela tennis. Mitt i natten. Typ.
- Då vi kommit till ro och börjat kolla på filmen efter att ha flyttat från den första obekväma platsen vi var på hör vi plötsligt någon konstigt ljud i gräsmattan precis bredvid oss. Vi stelnar till och på några sekuner till inser vi alla samtidigt att det är the sprinkler system som startade. I en snabbhet som förvånade och imponerade oss alla flyger vi upp, sliter med oss alla grejer, och springer därfrån.
- Vi hittar nytt ställe precis bredvid där det verkar vara lika bekvämt i gräset. Vi överväger det hela och börjar lägga ut filtarna igen. Där insåg vi på en väldigt snabb sekund att one of the sprinklers snurrar runt även åt det håller och sprutade väldigt långt. Vi rusar även därifrån.
- Tillbaka till det inte så bekväma ursprungliga läget på den långa kullen imellan the tennis courts and the parking lot.
- Nate säger åt högre makter att om något mer kan gå fel så låt det ske.
- Filmer slutar fungera två gånger.
- Vi halft om halft glider av kullen.
Så innan vi lyckats finish the movie åker vi hem till Nate efter tolv på natten och börjar kolla på paranormal activity.
Där smsade min värd mamma så jag var tvungen att åka hem.
Vad är jag inte här för om det inte är äventyr? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback