hanging with the guys.

Åh ännu en dag då jag önskar att jag inte hade glömt kameran hemma! Men killarna var nog glada att slippa fastna på kort hela tiden.
Iallafall så hängde Jacob at my house i ett par timmar och vi kollade på that 70s show och en triller som min värdmamma hyrde igår (superbra!). Igår kväll var det meningen att vi skulle åka och campa igen men det slutade med att alla kunde inte komma så istället gjorde jag och Jacob ett väldigt fancy blanket fort (eller det var mer som att han gjorde..) och kollade på film hos honom. Då jag kom hem så satt Stephanie och kollade på filmen hon hade hyrt så jag joinade henne men missade såklart början, så vi såg hela filmen idag. Om jag hade kommit ihåg vad den hette hade jag starkt rekomenderat den..
Hur som helst, vid 6 tiden åkte vi och spelade tennis med Brayden, Jordan, Nate, och Zack. Först spelade vi tre mot tre men det slutade med att vi spred ut oss på alla tre planerna bredvid varandra och körde turnering med en mot en. Vi spelade ett bra tag, sen slutade det med att jag och Jordan gick till the drinking fountains och då vi kom tillbaka var dom andra mitt uppe i att spela doubles så we just ended up goofing around på sidan om planen.
Sen tog vi Nates truck (älskar att åka bak på flaket! förutom då vi åkte in på walmarts parkering och vi blev besprutade av vattenspridaren utan förvarning haha) och åkte och köpte Gelatis. Soo yummy.
Efter det hängde vi hos Jordan och spelade just dance the Michael Jackson version (där jag fick höra att jag inte riktigt gav 100 procent) innan vi spelade monopol the scooby doo version och kollade på king kong haha.
Vi tillverkade även små väldigt flygbara paper planes. Lite så där randomly ja.
Sen så kom vi på att jag kan åka med dom till kyrkan imorgon och gå till deras single ward då Brayden helt spontant sa "Lina, are you coming to church with us tomorrow?". Excited för att se nåt nytt, och hänga med gänget. Alla utom Nate går till den ward:en för han är ett år yngre än oss andra (...och det var dagens skämt. haha...).
Excited!
Har förövrig äntligen hämtat upp mina graduation pictures så dom kommer jag nog visa snart om jag lyckas. Och yellowstone bilder och från våran stuga har jag också tänk att ladda upp så fort jag får tid. Så det kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback