green canyon and breakfast.

Igår åkte jag och killarna till Green Canyon och badade. Jag och Jacob skulle sitta i polen med det iskalla vattnet och mitt mål var att slå min förra tid, men den här gången tyckte badvakten att vi bara fick vara i 15 minuter för risk för permanenta skador. Rekordet var tydligen en timma och 45 minuter, men han som klarade det fick åka till sjukhuset med frostbites etc. Vi lyckades iallafall vara i för minst 20 minuter innan killen sa åt oss att kliva upp. Haha. Anyways, vi spelade även basket i vattnet. Det enda jag kunde göra mot två långa killar som Jordan och Nate som motståndare där i vattnet var ungefär att hoppa på dom och klänga mig fast vid bollen medan dom förflyttade sig och försöka få dom att tappa taget. Hahaha.
 
Imorse lämnade Stephanie, jag, och Becca, Cami på hennes förskola och sen åkte vi och hade frukost på Bob's café. Jag hade pannkakor, med sirap såklart. Det var så mysigt där, som ett så super typiskt amerikanskt lite gammaldags diner ställe. Och på andra sidan vägen kunde man se igenom glasfönsterna till ett karate ställe (Karate Kid 2 varning! haha).
Ikväll drar vi på en roadtrip! Jag, Jacob, Nate, och Jordan åker till Logan (Utah) och stannar hos Jacobs mormor till imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback