coping with homesickness.

Så jag har spenderat dom senaste timmarna med att skriva med Jacobs söta systrar, både hans storasyster och hans lillasyster. Dom är så himla söta och det gjorde verkligen min dag bättre. Dessutom kan jag ju inte prata med honom förens mitt i natten då han kommit hem från jobbet.

Ingenting särskilt har hänt sen jag kom hem. Jag har mest been moping around the house och suttit på mitt rum och kollat på that '70s show för mig själv. Imorgon flyttar min mammas man ut så jag ska passa hundarna medan moster och co. kommer och hjälper till. Förövrigt måste jag packa upp och kommer igång med grejer och ordna lite planer så att jag får igång livet här igen. Det är lite svårt då jag fortfarande är homesick (vilket är det bästa sättet att beskriva det på) for Rexburg, men jag planerar att dra till Stockholm och träffa Jojo igen och stanna över några dagar.

Så fort jag börjar få lite ordning på saker och ting ska jag ladda upp lite mer bilder, - från min sista kväll i Idaho och på min underbara familj och söta killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback