sunny swedish summer's day.

Idag var det tydligen årets varmaste dag, och tack och lov så märktes det lite iallafall! Runt 30 grader och sol, det är som det ska vara. Jag måste ju dock tillägga att dagens väder är mer en normalitet på sommaren i Idaho. Vad jag saknat det! Så iallafall la jag mig ute i gräset och solade, och läste, innan jag hjälpte mamma att klippa gräset, och när det var klart plockade jag lite smultron från våran bakgårds alla hörn! Svensk sommar.
För ett tag sen var jag för en gångs skull lite duktig och gick ut och joggade! Med hund. Då blev jag sådär röd i ansiktet som jag alltid blir.
 
Vi kom hem från min moster i förrgårkväll. Så fort jag hittar den bortsprungda kabeln som jag behöver ska jag ladda upp bilderna från kameran och visa er! Det är alltid lika supermysigt att åka dit varje sommar. Så lugnt och härligt. Den här gången hade vi till och med en liten familjedag med mina kusiner och tillhörande barn då vi bara hade kul och åt middag och lekte lekar, det var så superroligt. Det händer inte så ofta heller!
 
Så iallafall kom jag på en idé för min blogg! Jag tänkte att då jag tänker tillbaka på alla underbara minnen jag har från året ska jag skriva ner dom här och berätta om dom. Inte bara följer jag på så sätt temat och syftet med min blogg men jag får också lättare att inte glömma bort alla små saker som gjorde allt så fantastiskt, eftersom det trots allt var, blev, och kommer för alltid att vara, ett så otroligt viktigt år för mig i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback