goodbyes and hellos.

Goodbye dinner med min fina familj och söta killarna, gissa vad jag lagade?? - swedish meatballs såklart!



meatball mountain!


gav min familj en blomma från mig och mamma som tack.


... hahahaha

wecca!

så överraskade min familj mig med en tårta!

det blev verklighet..

det var såå fint i verkligheten då solen var så stor och knallröd medan himlen var gul istället. det funkade inte att ta kort så bra.

back to where it all began - 10 months ago, August 30.

efter 10 månader..

svensk pizza är rätt så gott! ifall ni inte visste det.

och så blev det svensk sommar helt plötsligt.
 
 
 

Kommentarer
Jojo säger:

Hoppas din vsyster tyckte bättre om köttbullarna den här gången än när vi lagade... Remember? När hon kollade misstänksamt på dom och sa "Are those poop?"

2012-07-03 | 02:06:16
Bloggadress: http://nameless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback