300 days of Idaho.

Jag upptäckte just min nedräknare (eller nedräknaren som automatiskt blev.. uppräknaren då jag inte längre väntade på att få åka till usa utan jag faktiskt var där). Haha jo visst jag har ju vetat om den hela tiden såklart. Uppenbarligen. Men nu måste jag ta bort den. Idag var det nio dagar sedan sista dagen jag var i usa. Eftersom räknaren var en nedräknare från början är den en dag för mycket eller för lite, eller något sånt. Men ungefär. Jag bodde i usa i mer eller mindre 300 dagar.
Jag var i USA, i Idaho, i Rexburg, i mitt andra hem, i 300 dagar. Det var dom bästa 300 dagarna jag fått uppleva. Och jag är så otroligt, obeskrivligt tacksam för att just jag fick uppleva dom. 
 
 
Kolla in det här om ni har lust. Good times. 1 månad!
Eller det här.
Det är så overkligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback