It's Monday, but it's okay.

Idag var det måndag.
Vi har haft family home evening. Vi städade upp i källaren lite eftersom dom ska renovera där nere, eller ja, det är liksom inte ens klart som det är nu, och sen tog vi en liten tur till G's Dairy och åt glass. Smaskens!

Igår jobbade jag stenhårt hela dagen med att läsa klart the Hunger Games, för att sedan börja med min "kreativa" (Mr. Hage's engelska klass......) book recommendation klockan tio på kvällen. Vi skulle redovisa det inför klassen idag, min första period, och jag som jobbat så hårt i sista sekund och bara ville göra det hela, - vad tror ni inte händer? - Klart halva klassen inte hinner presentera sitt, inklusive mig. Åh vad arg jag blev, typ. Så nu måste jag göra det imorgon. (JAG HOPPAS VERKLIGEN jag iallafall inte behöver vänta till på onsdag iallafall!?).

Hade iallafall nåt som cheerade upp mig idag ..... kan ni gissa vad? ..En krona till den som gissar rätt
....
- Pe:n såklart! - En massa roligt folk, och high fives och att få höra "... swedish sweetheart ........" då man råkar scora en three poiter är ju inte så himla dumt.

..Jag måste berätta lite om förra veckan också. Torsdag och fredag. Jag gjorde inte mycket speciellt i helgen. Men mer om det imorgon. Wich me luck at my presentation!

Förresten måste jag berätta att min mamma kommer hit! Den 18 Maj, och stannar så hon kan vara med på min graduation. Jag är excited! Min familj, med mig och mamma, ska nog åka till Yellowstone (igen), och till våran stuga. Kommer bli så kul! Lite konstigt också på samma gång - two world collides, liksom, typ. Haha. Och dessutom vet jag ju inte om jag riktigt vill längta. För när mamma kommer vet jag ju att skolan snart är slut och jag måste åka hem..! Men förhoppningsvis kan jag stanna länge i juni.

Nu ska jag gå och göra allt som man (jag) gör innan man hoppar i sängen. Och sen hoppa i sängen.
Väldigt underhållande och studsigt sådär.
..Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback