tick tock goes the clock.

Okej så det blev inget tittande på programet där dom var i Sverige igår, men dagen var bra iallafall.
Idag, imorgon och på torsdag går vi efter advisory schedule, vilket betyder att alla klasser är fem minuter kortare för att vi ska få in en advisory klass (vilket vi allitd, oftast, har på fredagar, men i veckan ska alla (vet inte om vi utbytisar ska) ta någon survey som blev uppdelad på tre dagar - tre årskurser). Så efter engelskan idag satt vi utbytesstudenter, som vi alltid gör, i matsalen och drygade i jag vet inte hur länge. Men kanske 45 minuter eller nåt. Efter det var det PE, men eftersom folk donerade blod in the gym, och basketspelare/power training folket var i det andra gymmet (...öh, gympahall?) så hade vi ingen stans att vara.
- Gissa vad vi gjorde? - Hängde i matsalen! Hahah.
Det var dock kul, trots att jag och Berit är dom ända utbytesstudenterna i den klassen blev det fullt av tyska svenska franska spanska och sen lite mer svenska och tyska. Long story. Vi (Jag, Berit och Maira .. vet inte riktigt hur man stavar hennes namn) fick förövrigt choklad (!) av Grover. Också lång story. Eller ja kanske inte så himla jättelång, men nog för att kunna tråka ut folk ...Haha aw vad han är söt och snäll Grovern. I'm sooo taking PE next tri!

Sen var dagen ännu längre, men det var en kul dag iallafall!
Har inte så värst mycket läxa förutom att jag har typ två veckor på mig att läsa en bok plus att göra en kreativ bokrekommendation, och jag är långsam och "bestämde" mig för att läsa the hunger games, men så idag har jag inte gjort något. Vi gjorde en sväng till Walmart.
Jag köpte en film som var rated R. Fick visa visa ID för att man var tvungen att vara 18 år för att köpa den (tackartackar för att jag faktiskt är 18!). Fick visa vars på ID korted mitt födelsedatum var eftersom det var "baklänges" så hon hittade det inte. Haha.
Det roliga var att när min värdpappa kom in på vårat rum för ett tag sen där jag och Jessie är, då jag satt och kollade på filmen verkade han helt intresserad, läste på baksidan av "from hell" och sa typ "åh, den filmkritikern gillar vi" ... "du får berätta om du gillade den sen".
Kände liksom att jag hade inte kunnat köpt nån mindre mormonsk film än den. Tänkte inte så mycket då jag köpte den.
Min hjärna gjorde väl ungefär nåt sånt här "Åh, Jack the Ripper.. Historia. Brittiskt. Johnny Depp. Den gillar Lina nog! ... Ta upp den och köööp!"


Förresten, är det inte någon av mina beloved läsare som undrar någonting? Jag slår vad om att jag kan vara mer än förvirrande ibland med mina långa komplicerade meningar, där jag babblar på om saker som jag själv säkert inte skulle fattat innan jag kom hit. Om ni har några frågor så feel free to comment! Vad som helst!
Haha, en liten fråga kanske någon har iallafall så jag inte behöver känna mig dum?

Godnatt på er ..Eller Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback