Tuesday +

Jag sitter just nu och agerar lite barnvakt åt Cami (min lilla fyraåriga värd syster ifall någon missat det). Min värdmamma hämtade mig från skolan under lunchen eftersom hon åkte till Drigs för att hålla auditions till hennes nästa play (pjäs? ..teater..?) och ingen anna är hemma. Jag hade inte så mycket emot att missa mina två sista lektioner, inte för att jag ville, men lite skönt är det ju iallafall. Jag hann iallafall göra presentationen på engelskan, och jag är stolt över mig själv för att jag faktiskt tycker det är roligt att prata inför alla, men sen blir jag petig och tycker jag hade kunnat säga saker på ett ännu bättre sätt. Okej det är väl bra att vara lite självkritisk och försöka förbättras? Men i ärlighetens namn så bryr jag mig inte så mycket. Haha, the most important thing var att det är kul.
Sen hann jag ju som tur var ha PE också.
"Are you on my team?" - Sötaste smilet - "yeah" - "yes! we're gonna win" - high five. Ah för jag är ju så bra på fotboll. Not. At. All. Haha, ni fattar att pe gör min dag med alla söta (killar) i klassen. Speciellt när typ den sötaste av dom alla säger så till miig.
Haha.
Jomen min blogg är ju personlig va?
...
Jag skulle ju berätta om förra veckan också. I torsdags var det senior day. Alla sophmores och juniors gjorde varsitt test i fyra timmar medan vi lekte och pratade och hade kul. Alla seniors och vi utbytesstudenter. Sen fick vi cinnamon rolls (eller cheese rolls..) också. yummy.
Efter det började klasserna. Vi ett ungefär, och alla lektionerna var 25 minuter långa.
I fredags, efter food & nutrition (där två killar hade sin presentation där dom gjorde drinkar, och gjorde så vi verkligen fick skratta ihjäl oss på grund av deras confusion.. man kunde verkligen föreställa sig som två jobba som bartenders på nån varm ö tillsammans där kunderna ungefär aldrig skulle få sin drink) så åkte jag hem med skolbussen (vilket var länge sen! och inte alls lika charmigt längre...) hem till Solvor för att åka med dom till Jr. Miss (distinguished young woman). Det är ungefär en sån där skönhetstävling för juniors på skolan. Som sådär som det är på film ni vet. Himlarns amerikansk kändes det. Blev dock lite tråkigt efter över fyra timmar (på grund av 34.. eller var det 24? öh.. ja, nåt sånt, - deltagare) då man även visste att varsity killarna (ja, jv också då men det är ju som i varsity spänningen ligger) hade hemmamatch i byggnaden bredvid. Men det var kul att uppleva iallafall!
..okej jag känner att mina meningar börjar bli väldigt komplicerade och långa..
I lördags då iallafall, gjorde jag i stort sett ingenting. Min värdmamma väckte mig och Jessie och sa att dom skulle åka till Idaho Falls om tjugo minuter så om vi ville följa med fick vi. Vakna och överraskas med att åka nånstans på tjugo minuter är inte min melodi, så jag stannade hemma och tog det lugnt medan alla andra åkte till IF. Det var lite skönt att ha huset för sig själv en stund. Sen kom dom hem med en massa matvaror i stora förpackningar från Sam's club (stor mataffär, har jag hört, där man måste ha medlemskap för att få handla). Jag hann även skypa lite med Jojo och ketchup-a lite!

Kommentarer
Jojo säger:

Ahah... Charmiga bilder jaooo.

2012-01-25 | 21:03:56
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback