A thousands apologies for my delay.

Kanske ska blogga lite också?
Det har inte hänt så himla mycket speciellt i veckan. Allt tickar på som vanligt ungefär. Engelska med Mr. Hage är lite av en plåga. Saknar min gamla engelska klass med Mrs. Zirker, inte för att jag gillade den, men vi satt mest och dygade igenom första perioden och var tvungna att läsa böcker. Mr. Hage's klass är bara ansträngande. Bookpresentations, weekly writings, conventions och ****. Han är rolig som person, men a pain in the butt som lärare.
Han är lite såhär: "Gör exakt det jag säger att ni ska göra och ni får ett C - Gör nåt helt annat och ni får ett A". Okej, kanske mer "gör något mer (think outside the box), och ni får ett A". Dock så har jag inte alls tänkt utanför ramarna men hållt mig på ett A (minus) iallafall. Förväntar mig dock att det kommer droppa till ett B iallafall förr eller senare. Men vad gör det om hundra år? Okej jag gillar att få A:n, men jag är inte här för att plugga.
Det som gör mina dagar roliga är PE:n. Så efter första periodens tortyr kommer iallafall det roligaste av alla mina klasser.
I fredags gick vi på varsity killarnas basketmatch. Vi (..dom) spelade Bonneville och vi vann med typ över 60-40 eller nåt. Inte lika intense som förra matchen mot våra rivaler, Rigby, då dom inte hade med sig sin spiritclub (antagligen för att vi inte är deras rivaler heller) och eftersom vi ledde ganska stort. Men det var kul iallafall. Igår hängde jag och Solvor hos Maja och sen drog vi till Pizza Pie Cafe med Majas värdsyster och Jessie. Sen Walmart. Där blev vi även fiskägare (!) till en liten Glenn with a black eye. Jessie ska använda den i en av hennes photoshoots.
Glenn! (the black eye är dock på andra sidan)
Har förövrigt snöat in mig på The Vampire Diaries. I just love it.
Så jag har ägnat eftermiddagen till att kolla på en massa avsnitt. You gotta love Netflix.
Ska fortsätta kvällen med att läsa (for english class.....), kanske träna lite grann (kan behövas, haha), och äta middag. Och do the dishes afterwards.. Och göra mitt bästa för att gå och lägga mig innan klockan 12, så stiga upp för att gå till skolan inte blir en sån tortyr imorgon.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback