Happy New Year - 2012!

Förresten,
GOTT NYTT ÅR Sverige! Här har vi fortfarande ungefär fem timmar kvar av 2011. Jag och Jessie tänke go to a new years eve party at the campus. På BYU alltså.

Detta året åker jag hem till Sverige igen..
Jag kommer så väl ihåg förra nyåret då jag på tolvslaget tänkte (och förmodligen även sa) "det här året åker jag till USA!!!".

Men även om jag åker hem det här året har jag ju fortfarande mer än halva tiden kvar. Och så mycket mer att uppleva! Det känns ungefär som att (nästan) vad som helst kan hända. Hittills har överraskningar hela tiden trillat ner framför ögonen på mig. No matter stora eller små ..Så vad vet man? I'm excited about the new year, 2012. Och jag kommer aldrig glömma allt underbart jag fått vara med om under 2011. Det har ungefär varit det bästa året på länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback