Sometimes I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being me.

Så idag fick jag höra att svenska låter tjejigt och tyska manligt. (Okay I can see where you're coming from, it sorta makes sense). Och all the guys in Sweden are gay. Aha, men nej det visste ju inte jag. När var du i Sverige senast? Hahah, äh man kan inte ta killen på allvar iallafall.

Oj det konstiga är ju att det var på PE:n och jag bloggade ju efter det? What's up with my memory?

Haha förrsten. Igår efter lunch var den en kille i orange t-shirt i korridoren som helseriöst stod och dansade (snarare försökte), typ robot dans eller vad man nu kallar det, och folk bara stod/satt och kollade. En hispanic guy som är i min Pe klass (stor kille med ett ordföråd bestående till stor del av fraser som "nigga you gay") stod där med telefonen vid örat "you gotta come see this outside the library...there's this kid...everybody's just standing and looking", ungefär. Hahah. high school. Stackars kille. Måste säga att jag hade inte kunnat göra det bättre själv iallafall.

En annan random grej som tveksamt skulle hända i Sverige (generalisering).. förra veckan då vi slutat skolan och vi stod där och väntade på att bli upphämtade - Jessie började prata med en av sina kompisar - medan jag står och tittar efter våran bil. Då kommer en tjej och går/ställer sig framför mig, för att kolla ut tänkte jag efter några sekunders fundersamhet, fram till att hon helt plötsligt vänder sig mot mig.
"I'm sorry, I just have to tell you that you're so gorgeous".
Öh, det var väl väntat? Eller hur? .. Blev ju sådär lagom obekväm.
"..huh?? ..OH, thanks (?!)"
"No, really"
"oh, haha thanks ...um.. you are too (?), I don't know you but.."
Hon kände inte mig heller men tydligen var hon bara tvungen att tell me.

Nog med roligheter. Ska försöka hitta på nåt att göra nu. Vi hyrde filmer igår, så jag hoppas på att kanske se I am number four ikväll! Har velat se den men aldrig gjort hittlills. Let's hope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback