We won!

Vi vann!!! So we're going to state!! Matchen var sååå intense! Vi vann tillslut över Hillcrest med typ 60-51 eller nåt.. nåt sånt. Don't take my word for it.
Men som nåååågon så snällt påminde mig om så var det inte sista matchen ikväll. Men det var sista hemmamatchen vilket innebär ungefär samma sak för mig. Imorgon har dom en match i Rigby. ..Rigby som slog oss i tisdags.. våra rivaler!
Efter matchen endade vi upp hos at Jessie's friend's house för tårta eftersom han fyllde år.
Sen lyckades jag tappa min telefon i den sista bilen (mest troligt) som gav oss en ride home. ÅH vad jag blir irriterad på mig själv när jag lyckas med sånna saker! Det händer inte så ofta, men då det händer... för hoppningsvis kom meddelandet fram så killen förhoppningsvis hittar den i sin bil så den kan hitta sin väg till mig typ imorgon! Söta personer som får se till att den hittar tillbaka till mig. Alla är så snälla. Haha.
BORSTATÄNDERNAOCHGÅOCHSOVADAGS! Klockan är 10:54 här. Nej jag menar 22:54. AH, anyways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback