Passing time in school.

Okej, av nagon konstig anledning kom mitt senaste inlagg upp innan mitt nast senaste inlagg? ..markte jag nu.. Sa om "jag ska lagga upp bilderna imorgon" forrvirrade er, da bilderna fanns i inlagget innan, sa vet nu.

Just nu sitter jag pa skolan, med Jessie i the photography room. Vi har slutat sa vi vantar pa Eden eftersom vi ska fa skjuts med henne hem. Jessie feakar ur for att hon alldrig blir klar med att sitta dar och redigera sina bilder och florta med den dar killen. Jag har inte sa mycket emot det just nu. Jag gillar det har rummet. Det ar mysigt pa nat vis. Alldeles kreativt och fullt med grejer. Haha. Och datorer, obviously. Och jag far ju chans att blogga!
Det roliga ar att uppenbarligen sa ar inte den svenska bloggsidan blockerad, som en massa annat roligt ar pa skolans internet. Det gar till exempel inte att logga in pa facebook.
Imorgon har vi en massa prov! Finals typ. Dom riktiga finalsen maste man bara ta om man har fler an fyra abscenses eller massa tardies eller hur det nu var. Tur, eller pa grund av skicklighet kanske, som det ar sa behover inte jag ta nagra finals. Men imorgon blir det en massa "end of course assesments". CECAs.
Kanner inte for att bry mig om att plugga sa mycket. Maste gora lite algebra dock. Dar var repetitionen och forberedningen laxa, till imorgon. Men annars hoppas jag pa att nog mycket av det jag behover veta is stuck in my head. And in the multiple choice questions. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback