Houston we have a problem.

Har just kollat klart på Apollo 18 med min värd mamma. Sevärd, men inte sådär helt awesome om man säger så.
Jag har varligen inte gjort någonting de senaste två dagarna. Imorgon är det söndag, men jag tvivlar på att vi går till kyrkan på grund av att min vmamma inte känner sig riktigt kry än.
Förövrigt måste jag bara berätta lite om skolan i onsdags och torsdags.
Först och främst var till och med english class kul. Vi jobbade på broschyrerna.
Och sen hände det där lilla som bara händer i high school filmerna (och uppenbarligen verkligheterna). Okej det h'nde en gång innan också och då berättade jag om det, men den här gången var det på riktigt, riktigt.
Samma kille som i höstas, i samma orangea tröja, dansade i korridoren under lunchen, på samma lite underliga sätt.
Men den här gången samlades så mycket mer folk runt honom. I världens ring. Några andra killar, som förövrigt inte är riktigt lika awkward av sig, "utmanade" han till och med genom att hoppa in och dansa dem också. I torsdags hade de tagit det steget längre och hade till och med musik.
Haha. Underbart.

Kommentarer
Jojo säger:

Men SKOJJAR du???? Kettle corn <3333333 Skulle döda för att få lite nu. Okej, lite överdrivet kanske men det ÄR sjukt gott.



Och jag vet haha, det blev typ inga signaturer... Oh well :p

2012-02-07 | 12:14:13
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback