under my skin, i cannot run away, fading slowly.

Tog en promenad runt vårat område, och gjorde som en gång tidigare då jag gick runt på kyrkogården också. Eller "gravgården" eller vad man nu ska kalla det, eftersom kyrkan inte är där. Tycker om att gå där då det är så mysigt på nåt vis. Alldeles ensam att kunna tänka för sig själv.

I lördags kom mamma hit också! Med en massa lussebullar och julklappar, och med henne kom också en hel massa extra julstämning! Vad fort det går, alldeles för fort, det är ju snart jul! Och jag har alldeles för mycket att göra. Därav väldigt lite skrivet på bloggen.. Förlåt!
 
I lördags hängde jag även med Matilda, Jocke, Anna, Oskar, och lite fler folk till bion i byn och såg the Hobbit! Jag är lite lost då det kommer till Sagan om Ringen, (med tanke på att jag såg dom första och enda gången i USA, ni vet) men det gjorde ju inte så mycket. Jag gillade den! Så det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback