life is what happens while you are busy making other plans.

Igår hade jag tid för ett litet (rätt ogivande) besök hos tandläkaren i byn. Sen var Anna äntligen tillbak i skolan efter hennes (minst) 8 veckors praktik så vi pratade en massa projektarbete.
Vi hoppas verkligen vi ska lyckas med det! Men det är stort så vi ska försöka så gott vi kan och se hur långt vi kan komma. Det enda som egentligen är emot oss är tidspressen.
 
Bara för att jag tycker det är så kul så vill jag till tandläkaren idag också. Så jag hade sån tur att jag till och med fick två tider i Luleå, på tandregleringen ...
Första klockan 10:00 för att ta avtryck, andra klockan 14:00 för att äntligen sätt dit en sån där liten ståltråd bakom mina framtänder så dom inte flyttar sig efter tandställningen. Så no more gomplatta på natten! Skönt, typ.
 
Hade också tur igen att jag har ungefär världens bästa kompisar, så jag och Axel gjorde dagen till en liten julklappsinhandlingsutflykt. Eller nåt. Så slapp jag åka buss och tjorva med dom tiderna. Och lite sällskap gör ju det mesta mycket roligare!
Trots min motvillighet att spendera mina icke-existerande julklappspengar så åt vi iallafall på Exotic till lunch också för att inte svälta ihjäl (som var lite min plan där från början..). Och det var ju trots allt inte helt fel en tisdag! yummy.
 
Drog också på badmintonträningen. Det var roligt ikväll, som det brukar vara, men slutade med att det bara var vi (jag, Matilda, Alexander, Jocke) kvar i slutet och hade hela idrottshallen för oss själva där vi spelade. Haha.
 
Känns bra med alla sånna här dagar som flyter på så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback