j'aime..

För att göra mina naglar lite fina inför ett nytt år kände jag för att pyssla på lite igår, så jag använde mina nyinköpta nagellack. Tur att jag faktiskt tycker det är roligt, sen är ju resultatet en annan grej. Fick även måla mammas naglar idag. I övrigt har inte så mycket hänt, förutom att vi blev bjudna på middag hos pappas kusin i muskus idag, det var ju trevligt. Speciellt tur var det att pappa hade lite intressanta spel på sin telefon (då min är ännu mer en tegelsten) så att jag inte slutade tycka det var trevligt efter fem timmar. Haha nej men det var det faktiskt, och gott var det! 

 woho vad tjejig jag blev helt plötsligt ..
(ber om ursäkt till eventuella manliga läsare)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback