hemma.

Ikväll kom jag hem! Jag och mamma är nu hos pappa, och jag är så hemma jag kan bli, här i det nya huset. Jag har nästan varit borta härifrån byn i ett år. Och jag hade inte träffat pappa på nästan ett år. Bara några veckor till så hade det varit exakt 12 månader sedan jag åkte. Min bästa bästa kompis kom precis när jag behövde henne som mest (ungefär 11 på kvällen trots att hon skulle upp och jobba klockan 6) och jag fick äntligen träffa henne! Sist vi träffades var på min födelsedag förra året, innan jag åkte, vilket är den 7 augusti. Alltså ett år sedan om 5 dagar. Tekniskt sett 4 nu då 01:18 på morgonen. Uppdaterar lite mer senare. Men nu känns det som att jag verkligen har avklarat det här året, det är sorgligt men nu är jag tillbaka där jag startade. Ungefär. Aldrig exakt. Men så gott som det går. Och förövrigt är det enda som förändrats här i byn Konsum. Vad jag sett hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback