a new end and a new beginning.

Söndag "morgon" (eftermiddag) och jag har vaknat minst lika förkyld som igår. Tror jag ska spendera dagen i sängen med filmer och böcker och försöka bli friskare till imorgon. Det blev inga äventyr med Anna igårkväll och inte heller något skypande med USA men skypade däremot med Tyskland (Berit!) och sen blev det filmkväll hos Matilda med en massa kuliga människor. Cyklade dit vid 8 och cylkade hem vid 3 (bra att man är 19 och inte har körkort i den här lilla byn). Det hjälpte nog att motverka min förklyning också... nej, inte direkt. Hur som helst, vi såg Priest (kom ihåg att jag såg den i usa med mina v-föräldrar en gång men tyckte inte om det.. antagligen för att jag fokuserade mer på telefonen än på filmen. Igår var den bra!) och In to the Wild. Det var en superbra, annorlunda film som var baserad på verkligheten. Minna hann också komma över ett tag igår så vi hann prata lite och så hade hon med sig dom godaste morotskakecupcakesen ever. Tur att nån faktiskt vet vad den gör i köket så det blir en massa smaskiga saker för mig att äta. Nu ska jag komma igång med att göra ingenting och att bli frisk.
the cupcakes, såå goda och söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback