2nd day of school.

Så nu har två dagar av skolan gått och jag har haft nästan alla lektioner, utom mina språklektioner, åtminstone en gång. Känns konstigt att det inte känns som att det var så himla länge sen jag höll på att skriva ner mina klasser jag hade i usa. Nu funkar ju inte det riktigt, att skriva ner mitt schema. Men bara sådär fyi så har jag svenska (B & C), engelska (B & C), religion, psykologi, filosofi, spanska steg 5, tyska steg 2, franska steg 2, och idrott B. På idrotten är vi typ 5 pers, kommer nog bli awesome! Haha, har aldrig varit excited för idrott förut men med en kul liten grupp och grejer som vandringar, mörkerorienteringar, (eventuellt) kanot, och isvakar, så kan det nog bli kul!


Igår blev jag till och med välkomnad hem av våran syo inför alla ettor och lite till. Haha. Sen hade jag inte så mycket klasser... ehrm lektioner*, igår så cyklade hem från skolan och tillbaks ungefär fyra gånger för att fördriva ett antal timmar hemma däremellan. Tur att jag bor så sjukt nära (tre minuter på cykel och sju att gå). Idag har iallafall en massa lektioner blivit av och det är rätt så kul att komma igång igen. Säger jag nu, innan allt plugg drar igång.. Gillar iallafall min nya 94:or klass, och tillhörande teknik och natur folk, haha. Dock så är jag en av två (två!) spåkare i klassen och resten är ekonomi:are. Way to be forever alone! Haha nej skoja. Hursomehelst. Whatever. :)


min amerikanska årskurs. the seniors of 2012 (okej vi utbytesstudenter var officiellt juniors men whatever).


Kommentarer
Johanna säger:

Yeaaaah 94orna är awesome!! :)

Svar: Haha såklart! Jag hade tur! :)
Lina

2012-08-27 | 18:27:54
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback