everyday (american) life and corndogs.

Kom hem från tennis för ett tag sen. Det blir bara roligare och roligare typ. Eller ja, det är iallafall kul nu! Jag tror jag lärt mig att serve:a nu också iallafall.
Imorse kom jag till skolan 8:20, tio minuter innan skolan börjar. Så fort jag kommer innanför dörrarna inser jag att jag hade sovmorgon till 10:30! (Eftersom the sophmores gjorde prov och the juniors hade nåt möte inför att bli seniors nästa år). Och jag som gick och la mig efter ett hade ju haft nytta av en liten sovmorgon! Anyways, jag hängde på Adriana och Ayeli (kan inte stava hennes namn) till mötet för juniors.
Sen gick jag och Vilen till the vending machine och sen hängde vi i matsalen lite, pratade lite med Sebastian och Robin, och hängde med folk. Lite roligare än sovmorgon ändå så oh well!
Vi behövde inte byta om på pe:n eller body sculptingen vilket var nice! På bs:en satt vi mest hade kul, vi i vårat skandinavian gang.. haha, jag och Birgit hade himla kul också..

I helgen gjorde jag i stor sett ingenting efter fredagen, förutom att familjen och grandma Adamsom som kom från Utah, gick och såg min värdmammas föreställning som hon direct:at på sin skola i Drigs. Det var Annie jr. Aldrig sett förr men dom gjorde ett bra jobb!

Igår fick jag "uppleva" något superamerikansk. Jag lever ju för dom här upplevelserna! Haha okej det var ju inte så himla spännande..

Inte trodde jag väl att corndogs kunde väcka känslor, men folk hade åsikter..
Haha just kidding. Det verkar som att dom flesta non-americans inte tycker om dom alls. Jag tycker dom rätt så goda, men liksom inte det bästa jag ätit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback