spring break & easter.

I fredags åkte vi till Salt Lake. Vi hade lov i torsdags också. Jag, Jessie och Duane skulle gå på en Real Salt Lake fotbolls match på kvällen, då vi har kommit fram, lämnat av Becca och Cami (Stephanie stannade hemma pga jobb) och sitter i bilen påväg till arenan säger Duane "and then we'll get there and realize that the tickets are for tomorrow". Jessie svarar "Please don't do a Stephanie". Vi kommer dit, och parkeringsplatserna är tomma, kollar biljetterna och inser att matchen är dagen efter. Haha!
Vi gick iallafall in och kollade i affären och arenan och lite så där folk höll till och typ taggade inför matchen med utlottning och grejer.
På lördagen var vi på Duanes family reunion ute typ i bergen ungefär. Det var så himla himla mysigt och kul!!
Det var jättesoligt och varmt och skönt också.
Sen stressade vi iväg till matchen. Det var supercoolt! Det kändes som att jag såg det på teve, fast det var liksom mitt framför mig, så jag nästan kunde ta på det. Som om man skulle sticka händerna genom rutan på teven typ! Haha.
I söndags åkte vi till Hogle Zoo nånstans i Salk Lake ungefär (även fast det var söndag och min familj är mormoner! ..så jag kunde gå runt i bara min tanktop.. hihi! Det var super soligt och varmt då med). Precis som Duane tyckte så var det very enjoyable and nice and so much more family oriented than the mall (vilket vi hade tänkt åka till från början).
Efter det åkte vi till Stephanies bror och hans familj och hade påskmiddag med den sidan av familjen. Galet.
Sen väntade vi på Duane i ungefär en och en halv timme i bilen efter han sa åt oss att packa ihop oss. Vi skulle egengligen ha ätit middag hos grandma adamson också och inte stannat så länge hos dom andra, vilket alltså inte gick speciellt bra då! Haha.
I måndags lämnade vi huset och åkte till the new outside mall in downtown Salt Lake och spenderade (lite för många) timmar där, innan vi hit the road och åkte hem.
Det var en så kul och mysig resa! Jag älskar min värdfamilj, - värdsläkt. Haha.

Bildbomb!
Barnen letar påskägg.
Cami var inte så sugen på att vara med på bild.. men det var den här söta lilla tjejen!
"can you take a picture of me next?" aahhw, haha.
"hiking" - family reunion.
Tanner och Rylan (värdkusiner) och Jessie och Becca.
we shot stuff! Haha. Både jag och Jessie blev stolta då vi båda prickade
det röda, mitten, på en sån där liten måltavla!
Utdelning av godis från påskharen..
"I don't take pictures (han vill alltså inte få bildet tagna av honom)"
(... but I do..) "what the heck" haha stackarn.
"Scones", det var såå himla gott. Smör och honung på.
Vad var det nu.. "I don't take pictures"?
..but I do!
Huuur amerikanskt??
Söt påskhare! ..som bla dansade macarena och satte sig i en killes knä..
Guess who? ..Jessie! haha ahw, hon fick iallafall en ny glass, gratis.
Sådär normala är vi (speciellt jag). Ungefär som gorillorna själva skulle jag
vilja säga.
Påskmiddag hos min värdmammas brors familj.
Superniceigt att låna kusinens rum (då Jessie och Becca fick sofforna)
eftersom dom för det mesta bor hos grandma.
med egen tv med kanaler och allt!
New outdoor mall in Salt Lake City.
(Pappa! Där är du! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback