titanic ♥

Har äntligen sett Titanic i 3D på bio! Det är ju universums bästa film. Man plågas ju liksom igenom hela filmen för man vet att han kommer dö, men den är ju bara så bra. Och Leonardi Dicaprio, typ väldens bästa skådespelare. Och Kate Winslet!
Första gången jag såg filmen var sommaren efter mammas och min resa till Australien under vintern. Ungefär nio år sen, med Minna. Min bästaste kompis. Åh vad vi älskade den! (Det gör vi såklart fortfarande, uppenbarligen). Och Jack såklart! haha, ahw.

När jag såg den den här gången, och jag inte hade sett den på superlänge, märkte jag också en massa saker jag inte riktigt reagerade över då jag var yngre. - Som vilken rolig och skojande personlighet Jack har i typ alla lägen, och hur Rose har en såndär stark personlighet som säger emot folk och är lite sådär bratty (på ett bra sätt), och att dom pratar typ hur mycket svenska som helst (ja det är väl relativt) i filmen hade jag glömt bort!! Vad roligt vi hade åt det, speciellt då både Maja och Lisa också var där. Jessie följde också med, och Misato, Jojo, Vilma, Lene och Solvor var också där.

Dålig video men den funkar!
"håll käften!"
Senare i filmen då dom är nere och dansar i tredje klass frågar en annan svensk Rose, "talar fröken svenska?". haha!

Hursomhelst, jag älskar verkligen filmen.
There is no better movie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback