quick update.

Sitter i skolan och har study hall! I mandagskvall kom vi hem fran Utah, det var sa underbart att fira pask dar. Det var supermysigt! Ska beratta om det sa fort jag kan. Har lite bilder ocksa! Igar, however, var jag hos Birgit hela eftermiddagen och kvallen sa det blev inget bloggande, och jag hade inte tillgang till internet den har gangen i Utah. Vadret ar super har, aven fast det snoade (!!!) i fredags da vi drog oss soderut (dar det ocksa hade snoat). Men sen blev det jattefint och jag fick till och med en riktig tan! uhm, jag fick en.. solbranna? Jagmenar, jag blev brun! Eller ah, egentligen blev jag brand forst men det ser mest ut som en tan nu. Overlycklig liksom.
Drar hem till Birgit igen efter skolan eftersom vi har tennis practice. Sa ska vi nog ocksa forbi the post office en snabbis och kolla upp hur mycket det kostar att ship:a grejer hem till Europa.
Nu slutar vi om tva minuter. I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback