how reading Shakespeare becomes fun.

Take a group of people reading a Shakespeare play. Preferably your own, and make four out of five girls absent, leaving you alone with four out of five guys (having the fifth one hardly being present at all). Turn your desk around, in an attempt of forming a circle with you being the only person on that one side. Now you're facing all of the four guys. Sit back and enjoy the fun things taking place while reading Macbeth.
Haha..
Nejmen, first hour idag (shakespeare english) var så sjukt kul. Haha.. Vi läser olika plays i grupper och alla tjejerna (fyra stycken) i min grupp var borta idag så där satt jag med fyra killar framför mig.
Vid ett tillfälle pratade dom om nånting så jag space:ade out tills någon verkade föreslå att fortsätta läsa och Javier plötsligt sa "I can't, Lina...."
Jag kommer tillbaka till jorden och slänger ur mig "What?"
Där framför mig sitter han och dom andra killarna och kollar på mig
"...... I said it twice" *Smile*
"What did you say?? I didn't hear you, I spaced out..!"
"...... Lina makes me happy!" *SMILE*
Det verkade dom tycka var hemskt underhållande. Haha. Jag har knappt aldrig ens pratat med honom förut direkt, han känner Jessie, men what does that matter.

Ett tag senare, "do you wanna be Lady Macbeth?"
jag: "noo" (hon har alltid sjuuuukt långa repliker!) ..... "oh well ya I'll be her she didn't have that much to say" märkte jag sen.
Javier: "Okay then I'll be Macbeth".
Andrew: "ohh keeping up the romance!"

Hahahah... Dom är så roliga, sen började en av dom andra två killarna hålla på och forma ett hjärta med sina armar, sen började dom andra två göra det med händerna på olika sätt, jag bidrog med ett annat sätt att göra det på, sen satt vi där och formade hjärtan.
Sen hade dom sjukt roligt åt nånting en av dom gjorde med fingrarna och lite mer roligt när jag varken riktigt såg eller fattade vad dom gjorde och vad som var så kul. Sen gjorde Andrew nån konstig handshake, där man håller tummen och ringfingret ihop (nån som vet om det innebär nåt särskilt?) med Tyson och sen sträckte han ut handen till mig också som hängde på utan att veta vad poängen med det hela var. Sen gjorde Javier en sån där creepy överraskande handshake med mig genom att skaka hand som vanligt fast typ toucha ena fingret i den andras handflata.
Hahah jag vet inte varför det här skulle vara intressant att veta men it was so funny.

Jag vet inte hur det kom på tal men, som alla andra här, sa plötsligt Andrew och den andra killen (som jag glömt namnet på!) "I hate cats"
Javier: "I love cats"
Jag: "Why does everyone hate cats?? I love cats!"
Javier: "You love cats?!" "Let's go make out right now!"
Hahahah så alla brast ut i skratt.

That's why I love being in the US, american guys.. they're so cute-ish-ly funny. Hahha nej det är ju inte bara därför jag älskar att vara här. Men det är kul. Amerikanskt och så.
And that's why I'm here! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback