first day of school after Vegas.

Saknar Vegas och det underbara varma vädret! Och alla oss utbytesstudenter! haha. I miss us. Tur iallafall att minst hälften av oss går på samma skola.
Anyways, today was good.
History class second hour: "You were gone for a long time" "um, ya, well only two days" "I'm mad at you". haha.
Efter skolan gick jag iallafall på tennis practise. För andra gången. Det är rätt så kul haha. Birgit kom dock inte idag, men Robin kom över till oss nybörjare så jag "spelade" lite med honom istället vilket var toppen eftersom han iallafall är i the JV team. Blev liiite lättare.. haha jag och Birgit är precis lika dåliga.
Har en massa make up work för history class och endel att göra till imorgon. Vilket jag borde börjat med för länge sen!! Jag var såååå sjuuukt trött imorse. Precis som igår morse. Borde egentligen sova NU. ÅH I wish! Men här måste det pluggas och duschas.. sen blir det sängen.
Såå jag lovar att lägga upp bilder typ imorgon, eller så fort jag har tid, och berätta lite (inte för mycket..!) om resan!!
Men jag kan ju bjuda på en iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback