Sjukling.

Är hemma från skolan idag, vilket jag var igår också. Tror jag dragit på mig någon sorts influensa. Har mått förjävligt, och nu mår jag bara nära på förjävligt. Så det är ju iallafall en förbättring. Tvivlar på att jag kan ta mig till skolan imorgon. Synd, för nästa vecka är vi lediga, så det kommer kännas knäppt. Om jag inte missförstått min familj så skulle vi också åka till deras stuga i helgen, så jag hoppas verkligen jag blir helt återställd så snabbt som möjligt!


Powderpuff matchen och kvällen i onsdags var iallafall rolig! Så nu tänkte jag att eftersom jag ändå inte har ork eller möjlighet till att göra något annat att jag kan visa lite bilder från kvällen, och från annat som jag inte fått upp på bloggen än.

Påväg till Idaho Falls en onsdageftermiddag för shopping med söta tjejjer (och ja mina värdsystrar
till höger, haha, men dom var inte med och shoppade).


Fredag: spirit day in school, såklart maten (brödet) också ska vara rött
precis som skolans färger (rött och vitt)..

Shila och Savannah.
Följde med till ett litet "party" (mormonernas definition av party antar jag)
i Hibbard på fredagkvällen. Det var dock väldigt trevligt. Alltid kul att träffa
nya människor.

Lördag: homecoming dance. Ganska lame:t i början då det var typ mindre
än tio pers där, men allteftersom kvällen gick och dom spelade
"Dota" med Basshunder (som förövrigt är en sjuukt mycket bättre låt här än hemma
i Sverige), på svenska och allt, så hade vi faktiskt rätt kul!
Måndag: Pajama day in school.

With free popcorn! wohoo

Hang outade med Jojo en sista gång.

Fick paket från mamma ♥ Dock så var det bara en kabel jag behövde, men
det var kul ändå. Titta bara så sött paket med fjärilar och allt. Tack mamma! ♥

Powder Puff game. Tjejjer, ink Maja spelade football.

Söta Maja i mitten.

Jag och lite andra utbytisar. Danmark (glömde hennes namn.. woops.. har
dock aldrig träffat henne riktigt tidigare), Lene från norge, och Lisa från sverige.

Rook, cutest guy.

Berit (tyskland) och Solvor (Norge).

När tjejjerna spelar football är det killarnas tur att cheerleada.

Söötis Maja i sin football outfit.

Bonfire efter matchen.


Nu ska jag sova, hoppas som sagt på ett mirakel att bli frisk till imorgon. Vi har tydligen till och med halvdag, och homecoming game imorgon kväll. Vill verkligen inte missa det! Men det ser inte så ljust ut.

Puss och godnatt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback