September 11.

Det är ju förresten 11 september idag. Eller ja, hos er har det blivit den tolfte, men det var ju i detta land det hände. Har dock inte märkt av det på något sätt eller vis, är jag isolerad här eller..? Trodde de åtminstone skulle säga nåt om det i kyrkan, men det gjorde de tydligen inte. Eller så hörde jag det bara inte, eftersom man ändå inte hör ett ljud långt där bak, men jag tror inte de sa något. Tio år sedan nu iallafall. Tänk vad liten jag och mina kompisar i skolan var så det hände..
(Hemlängtan tillbaka för stunden.. fy *** asså vad jobbigt. Vill gråta igen. Men nu ska jag inte tjata. Konstigt bara att det kom såhär på kvällen mer än på morgonen och förmiddagen.. Försökte till och med kolla på "vem vet mest" och annat jag inte brukar vara så intresserad av hemma, bara för att jag längtar hem.. det logiska i det vet jag inte riktigt vars det är.. det hjälper ju inte dirket. Menmen.. Nu måste jag hålla ut och skärpa mig!).
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback