Monday.

Heej!
Har uppdaterat dåligt i helgen! Och har så mycket läxor att göra så jag har inte så mycket tid just nu heller, men det kommer lite bilder så fort jag får tid!

Kortfattad uppdatering:
Vi hade någon Ef aktivitet grej i lördags, slapp kyrkan igår för familjen råkade väl sleepa in bara sådär (haha, tacksam var jag för jag hade en del att göra med läxor och tvätta kläder och sånt..), thailandkillen frågade en liten asiatisk tjej till homecoming istället (genom att hans värdmamma är våran IEC och jag tvekade, så sa hon åt honom att göra det ..fast han verkade ångra sig, haha, enligt den andra thailändska killen (som förövrigt är en så himla härlig kille, haha) men som Jojo sa då, vilket jag hoppas han förde vidare, "you can't just UN-ask a girl" hahah. Så jag och Maja ska gå iallafall och ha kul tillsammans! Känns dock som att det hade hjälpt en aning att komma hit tidigare, med tanke på att två (amerikanska) killar sagt att dom skulle tagit med mig till homecoming om dom inte redan hade en dejt.. haha. Not very helpful to know though. Anyway, vi ska åka till Idaho Falls på onsdag och kolla klänningar!

Samtidigt som jag så roligt lär känna fler amerikaner, så har jag världens tråkigaste grej att tala om.
Jojo ska åka hem. Hem till Sverige. Det kommer blir så sjukt tomt utan henne. Oj vad jag kommer sakna henne.

Sötast

Det är tur att vi kan träffas hur enkelt som helst då jag också kommer hem!

Nu måste jag plugga. Vi hade US History prov idag, ungefär ingen hann göra klart det på 35 minuter så vi fick det som hemprov, om vi lovade att endast använda våran binder, eftersom det var "open portfolio" på provet. Tråååk. Meen fick iallafall veta nyss, för att berätta nåt lite roligare, att Rook, killen i min US history, vunnit en pizza! hahaha. vilket tydligen innebar att han och hans kompis och jag ska käka pizza på nån lunch. Lät ju inte helt fel!
Puss & Kram på er!


Kommentarer
Jojo säger:

Aww, älskade Lina fina!! Kommer sakna dig otroligt mycket och det känns lite trist, för jag hade sett fram emot att uppleva det här året och dela alla upplevelse tillsammans med dig! Men aa, som sagt, jag måste liksom hem, det här går inte längre. Och ja, det är himlans tur att vi kan ses igen hemma i Sverige någon dag! <3

2011-09-20 | 02:15:39
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback