Don't confuse me like this.

Dagen har varit.. rätt normal. Åkte dock till en powder puff träning (tjejer får träna amerikansk fotboll några gånger och sedan spela en match nu i samband med homecoming, medan killarna är cheerleaders istället) för att se om jag kunde vara med (vilken det jag antagligen kunde), men eftersom jag var sen, och inte heller kan reglerna i amerikanska fotboll så slutade det med att jag stod och tittade på i en tio minuter eller nånting innan dom plötsligt var klara. Maja är med, men jag vet inte om det var nåt för mig riktigt.... hmm.. Haha, hur som helst...

Jag har prov i science fiction imorgon på boken "Fahrenheit 451". Bra att jag läst den också..
Utöver det måste jag läsa ett x antal kapitel i "To kill a mocking bird" till min english class. Vilket ju också är sådär jättebra att jag har gjort. (Men jag läser låååångsaaaamt....! Vilket jag tror jag nämnt förut). ÅH, nämnde jag att jag fick A på ett paper vi gjorde på engelskan?? Nej det gjorde jag inte. Men det fick jag iallafall! Dagen innan vi fick tillbaka dom, just då lektionen slutade, sådär out of the blue, sa Mrs. Zirker, min lärare alltså, nåt i stil med "Lina, it was a really good paper"... och nästa dag stod hon och berättade inför klassen hur duktiga vi utbytesstudenter var, jag och Scott (från thai.....nånting.... ops..ja iallafall), och att "you have a hard time competing with them".. haha. Det var ju kul att höra! (och så kan vi ju glömma faktumet att jag råkade få en engelska klass för sophmores... right? Not my fault, typ...heheh)

Anyway, imorgon... jag vet inte. There's a football game nånstans, vet inte om någon tänkt åka dit eftersom det inte är hemma match. Annars hittar jag nog på nåt med Maja. Och på lördag är det homecoming... spännande..! Måste köpa skor.

Nu ska jag ta mig en dusch, strunta i att plugga och sen gå och sova. För jag kan ju meddela att nå mycket sömn lyckas jag då aldrig få. Och av någon underlig anledning vaknade jag helt utan orsak strax innan fyra imorse. Bara sådär. Sen fick jag ett sms. Sådär bra timing eller vad? Haha. Sen tog det två timmar innan jag somnade om. Och sen var det dags att vakna efter en timma. Så nu vill jag sooooova.

Bara för att mina inlägg alltid är så tråkiga utan bilder.

Lovar att lägga upp bilder från helgen och gårdagen och allt senare.
Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback