Söndag.

Några bilder från förra lördagen då vi hade en träff med Ef.
Söta tjejer i baksätet påväg till träffen.
Birgit från Österrike till höger och till vänster en tjej
som jag inte kan komma ihåg namnet på.. om jag ens vet
det? (ops.. sorry)
Johanna från Tyskland.

Och efteråt då vi happened to end up at the Craze.
Och ute på gatan. Där dett band stod och spelade med
en massa universitetsstudenter som puplik.
(Här i Rexburg är det förövrigt fullt av dom, eftersom det
finns ett stort universitet, - BYU. Går liksom inte att unvika
ordet BYU någonstans..haha)
Coolt?
..ah, såhär såg det ut egentligen utan coola inställningar
på kameran. Haha. Men dom spelade bra iallafall.

Okej det var några bilder iallafall. Det tar verkligen en evighet att ladda upp dom så jag laddar upp bilder från i onsdags och våran Idaho Falls trip, och från i helgen, lite senare så fort jag får tid.

Sitter och försöker få lite homework gjort. Har bara 7 kapitel i "to kill a mockingbird" att läsa ikapp till imorgon (vilket inte alls kommer hända).

Idag slapp jag iallafall kyrkan, som bara var en timma idag, eftersom jag var så trött. Tacksam var jag. Sen åkte vi och åt lite picknick lunch med lite familjer från kyrkan, innan vi hade nåt kyrkmöte klockan två för att dom ska splitta upp våran ward. okej, haha, det där kanske inte made so much sense för er. Dom ska alltså dela upp folket som går i våran kyrka till olika kyrkor. ..hoppas det där lät lite mer förståeligt....? haha.
Anyway. OCh så fick jag träffa min mums bror och hans fru ikväll. Han var jätterolig och trevlig, så det var kul!
Igår var homecoming förresten, det var rätt så kul, lite överskattat kanske som Maja så bra formulerade det i sin blogg. Men om man har hela den där dejt grejjen och gör roliga saker hela dagen innan dansen antar jag att det skulle vara ännu roligare. Men det var kul iallafall! Berättar mer sen.

Nu ska jag ta och do the dishes. Sen sova antar jag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback