Mysdag.

Den här dagen har förövrig varit supermysig. Har mest (bara) slappat. Vaknade helt av mig själv under en underbar sovmorgon. Älskar att få vakna av mig själv och bara vara ledig under dagen. Sen gick jag upp och åt frukost, och poängterade stolt all Stellan Skarsgård, som var med i filmen Jesse och Becca kollade på, är Svensk - "did you knooow..?!" ..sen tog jag det lugnt. Började kolla lite mer på Torchwood. Skypade med bästa syrran. Kollade ännu mer på teve. Åt glass. Kollade lite till på tv. Åt lite mer glass (med massa chokladsååås..) Fick huset för mig själv halva dagen. Fortsatte kolla på tv. Pluggade en smula us history (och hoppas på att jag gjorde nåt som jag faktiskt behöver göra). Blev rastlös - upptäckte att jag kanske skulle kunna lyckas med att stå på händer. - Lyckades med det. Blev överlycklig. Pysslade på med datorn och lyssnade på musik. Sen kom Duande hem med Jesse (som haft match) och hade med sig thaimat till mig och henne. Smaskens. ...and so on..!

Sitter nu och kollar på Malcolm in the middle med min mamma. Kommer ihåg att jag kollade på det lite då och då för ett par år sen, hemma i Sverige. Den är rolig.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Anna säger:

Låter som en riktig mysdag! xd

2011-10-06 | 12:55:46
Bloggadress: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback