December?? ...eller?

Precis som ungefär alla Rexburg-personer fyller facebook med inlägg om detta måste jag även jag fylla bloggen med det.
Idag har det snöat här! En hel massa dessutom. Började med något regnliknande och slutade med att det mesta är vitt. ..Eller dyngsurt. Lite jobbigt att kliva ur bilen för shoppingen idag, men helmysigt! ..äre jul snart eller?

Haha, plötsligt kändes det som vinter. Det var ju som förra veckan det var sommar, sol och över 20 grader varmt om dagarna.. vars tog det vägen? Tydligen "Idaho weather". Gillar det iallafall. Trodde inte jag skulle bli less min älskade sommar så snabbt. (Kommer nog ångra dom orden om ett tag..). Tur att jag köpte massa myskläder idag, så passande och bra nu när temperaturen sjönk till noll (celsius). Säkert även kallare nu senare på kvällen.

Ni ska få någon riktigt snöig bild så fort jag får in dom i datorn. Men nu måste jag sova eftersom vi ska upp vid sju imorgon (klockan är efter tolv här), för att åka till Salt Lake för ett bröllop. Det ska bli spännande! Ett äkta amerikanskt bröllop..? I'm excited. Blir kanske inte så mycket skrivet här förrän vi kommer hem, på söndag gissar jag. Men ni får ha det så bäst tills dess!

Puss och kram. ♥

.....Jag ser det snöööar jag ser det snööar det var väl roligt (!?) hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback