Bara lite random liksom.

Haha, idag har jag lyckats skaffa mig min andra amerikanska dejt... (ingen av dom har dock blivit av ännu ..ja fick ju en av dom nyss, haha men ja you get it) men ingen halloween dans dejt har jag kunnat åstadkomma. Hahah, jag ska inte gå in på detaljer, men situationen känns lite rolig. Okej, ingen halloween dans, men jag klagar inte.
Idag har jag förövrigt inte gjort så mycket. US History provet var inte så hemskt som jag trodde. Även om läraren påminner om ..en inte så insnöad amerikansk lärare...så hade vi multiple choice questions. Vi rättade första delen och det gick rätt bra. Sen får vi väl se hur det gick med den sista... Nåja. Jag är nöjd.

Nu måste jag fortsätta läsa, har ungefär fyra kapitel kvar till imorgon. - The Count of Monte Cristo..
Klockan är 10:05 här.

Bild från min fjärde dag i USA. "Live Large" ..nejmen är jag i USA måntro? ♥

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Minna säger:

Hemska saker har hänt.. Jo, gärna! <3

2011-10-28 | 08:46:59
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback