Back in tooown.

Vi är nu tillbaka från stugan. Det var jättesupermysigt där och så roligt att spendera lite tid med familjen ordentligt! Och att vi åkte till yellowstone var ju inte dåligt det heller! Jag har en massa bilder som jag ska visa, men jag har inte hunnit ladda in dom till datorn är. Har njutit av eftermiddagen genom att pyssla på lite och sett dom två första avsnitten av Torchwood, på riktigt, med min mamma (fast hon gick iväg under andra avsnittet för dom började ha sex... hahah..).
Oj kom just på att jag erbjöd mig att do the dishes... påminn mig om några minuter...! haha.

Jo och just nu tänkte jag tillägna inlägget åt Jojjis.
(Bild snodd från Jojos blogg)
Hon åkte alltså hem i onsdags. Precis samma dag som jag blev sjuk och låg hemma i sängen hela dagen.
Då jag låg där och sov ringde Jojo och sa att hon satt och väntade på att boarda planet. Jag grät inte på lunchen då vi sa hejdå. Men då blev det jobbigt. Allt kändes så knäppt, och jag insåg verkligen att hon skulle hem till Sverige. Inte vi. Nu skulle hon vara på den sidan Atlanten, Jojo som varit här med mig - här - och kämpat mot hemlängtan med mig. Min hemlängtan gick över. Jag är så ledsen att hon skulle råka ut för allt det jobbiga, hemska, och all den hemlängtan och hemsaknad och det hon kände som man inte kan sätta etiketter på. Jag förstår dock hennes beslut, så mycket som jag möjligen bara kan förstå det, med tanke på att jag inte är henne. Men i den situation hon var i då hon åkte hem, så var det helt rätt beslut. Som svar på tårarna jag inte kunde undvika att fälla i luren fick jag höra nåt i stil med jävla mongo, det hjälpte inte. Inte för att jag blev sårad eller nåt, hahah, snarare tvärtom.

Jag saknar dig redan. Kommer bli så hemskt tomt utan dig i skolan. Jag ser inte fram emot den delen (nu måste jag även dras med våran stalker, haha, alldeles själv...), men life goes on. Så fort jag kommer hem drar jag till Stockholm och flyger på dig med en bamsekram! ♥


Kommentarer
Jojo säger:

Åh, ditt jävla mongo... Du är så himla fin, saknar dig till tusen! Can't wait tills du kommer hem så jag får krama ihjäl dig lite. Ha det toppen, live your dream! <3

2011-10-06 | 10:56:35
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback