Äntligen helg.

Dagen har varit superbra. Bara allmänt bra sådär liksom!
Maja följde med mig hem efter skolan, eller ja tekniskt sett var det inte hem, vi åkte till Kmart och jag köpte nån halvtråkig kostym för halloween. Sen drog vi med en gång iväg till Drigs (en liten stad/by någon timma från Rexburg) för att se teatern min värdmamma direct:ar... Den var väldigt bra! Dom är rätt så professionella och duktiga tonåringarna här.. iallafall var dom det. Det var en Halloween play, och den var rolig också. Fick förresten vara med på en av rehearsals:arna en dag för ett tag sen, så det var kul att se reslutatet. Jag och Maja hade det kul också, speciellt när jag väldigt skickligt lyckades förflytta mig (inklusive my butt) från "biografstolen" till golvet på någon ynka sekund, efter the play was over. Hahah... det var ganska så rätt så kul.

Är rätt så trött just nu! Har inte gått och lagt mig före tolv på en vecka typ, oftast vid ett.. Igårkväll kände jag att det skulle inte förvåna mig och jag skulle svimmat av trötthet, men jag överlevde. Haha. Så ska nog gå och lägga mig snart.

Imorgon kommer tydligen nån/några (ingen aning vem eller vilka) från Ef vid elva för att kolla till mig, typ så jag inte får leva ett askungenliv här i huset. Attans att dom kommer vid elva också.. ingen lång sovmorgon där inte.. och på söndag är det ju kyrka. Menmen. På kvällen är det iallafall ett Halloween Party för Ef som jag funderar att gå på. Skulle egentligen sett min värdmammas play med resten av familjen + mormödrar + en farfar, men såg den idag istället ifall jag åker på partyt. anyway, det var ju väldigt intessaant.

Nåt som kanske är lite intressantare, är att vi beställde våra cap and gowns idag! Och.. (öhm hoppas ni, mamma och pappa, speciellt pappa, fast ah båda.. inte freakar ur när/om ni läser det här) så beställde jag iallafall, som flera andra utbytisar, en äkta letterman jacket! ..för kanske en sisådär tusen spänn eller lite mer... Meen, mitt namn kommer stå på den..! ;) haha.. ooch det känns som ett roligt och bra minne som man kan ha glädje av länge från mitt usa - high school år. Kan ju inte bli mer passande! ..hoppas bara dom är snygga på liksom.

Anyways, godnatt! Eller godmorgon eller god dag eller whatever.
Puss och kram på er. ♥


Kommentarer
Alexandra säger:

omg, skulle så sjukt mycket vilja ha en leatherman jacket. Jag får skaffa det när jag är där!:D

2011-11-02 | 10:58:47
Bloggadress: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback