Alltså nej?

Jag ber så himla mycket om ursäkt för my absence!! Det är så fullt upp hela tiden, och min stackars blogg och dess statistik får lida för det. Och mina stackars läsare! Är hemskt tacksam för ni söta som faktiskt fortsätter titta in även fast jag inte skrivit på ett bra tag! Massa ♥ till er. Jag ska verkligen försöka skriva lite mer så fort som möjligt! ..bara det att ju mer som händer desto mer har jag att skriva, desto mindra lust har jag att skriva. Men om vi sänker kraven på att berätta precis allt som hänt dom senaste två veckorna kanske jag kan dra mig tillbaka till uppdaterandet lite bättre..? Hoppas ni är okej med det, I'm gonna make up for it though! I promise!

Förlåt igen. Nu måste jag ta och hoppa i säng eftersom klockan är efter tolv och upp till skolan måste man ju imorgon bitti. Har även prov i US History, stolt över mitt A- i den klassen, men det kommer kanske inte vara så länge till eftersom jag inte pluggat något till provet direkt.... Gosh! ..hjälp.

Godnatt på er! Puss ♥
Lite halv failat attempt att ta kort på mig själv, walking around in Salt Lake City.
Soligt och fint var det iallafall!
(Under lovet, för ungefär två veckor sen)

Kommentarer
Alexandra säger:

HAHA x) tyckte det stod abscess först!!! Haha hörr på att dör, bah: förlåt för min varböld :p

2011-11-02 | 11:00:04
Bloggadress: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback