This is my life.

Jag fick förslag på att ni ville se mer bilder från hur jag bor och sånt runt omkring mig, vilket jag faktiskt kan hålla med om att det kan behövas! Så jag laddade upp med en liten bildbomb här nedanför, med lite slumpmässiga bilder på mitt hus och min skola och lite annat runt omkring.. Ska försöka fortsätta visa mer bilder i framtiden!
(Några bilder har jag snott från söta Jojo som alltid hade sin proffsiga kamera på hugget: http://jojok.blogg.se/)
Och okej, just nu har det ju blivit en aning kallare och mer vinter än vad det var då bilderna togs. Men ni kan ju tänka er lite sverige höst/vinter över dom om ni vill veta hur det ser ut just nu.. haha. Det har till och med snöat igen här! Och den här gången är det nog här för att stanna.

Vissa bilder har ni säkert sett förut, men tänkte summarize det hela liksom. Hoppas det duger! :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback