High School drömmen.

Innan ni tänker "har hon blivit knäpp?!" vill jag bara säga att ja... det kanske jag har blivit? Haha, nej det var inte det jag skulle säga. Utan, ja, kvaliten på den där videon är ju inte den bästa, och ja, filmen är ju typ för småtjejjer (vilket jag dock var i stort sett då den först kom ut), och videon är ju lagom töntig, tycker jag iallafall.... men...


Där har vi mitt high school liv liksom ...tänk vad jag drömde mig bort i high school filmer som denna då jag var yngre. Och nu är jag här?
..mitt i den där videon ungefär (inte bokstavligt talat då såklart)...? ..Men det var faktiskt texten jag ville åt, mer än själva låten.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag har aldrig förstått texten (även om den inte är så himla invecklad) lika bra som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback