Fredag igen! - Veterans Day

Gud i himeln vad tiden flyyyger iväg!
Idag hade vi assembly i skolan eftersom det är Veterans day idag. Folk höll tal, bland annat en typ soldat från the US army. Kommer dock inte ihåg vad någon av dom sa i deras relativt långa tal.. lyssnade inte så noga. Men nog märkte man av patriotismen alltid! Haha. Alltid lika kul att uppleva den.... haha vet inte om jag är sarkastiskt eller inte. Lite både och tror jag, men klart det är roligt! The american experience liksom! :)

Igår var det också en assebly förresten. Då var det någon music assembly med ett rockband spela så loud så man blev döv. Och för en gångs skull (för dom som känner mig) var det inte bara jag som tyckte det var högt! Haha. Dom flesta som uttryckte sig om det hela efteråt tyckte inte om det speciellt mycket, inte jag heller.. men många stod längst fram och supportade då dom spelade osv så det var ju ingen fail så. Många gillade dom nog också. Sen signerade dom grejer och sålde saker och så under dagen. Sånt händer ju minsann inte i skolan hemma i Sverige!

Glömde tyvärr ta med mig kameran.... skäms lite nu.. men ska försöka få tag på några bilder så jag kan visa!

Ikväll är det en EF activity. Kanske åker på den om jag lyckas get a ride from somewhere. Kanske blir kul!


Kommentarer
Jojo säger:

Mm... Nu när du inte har gamla Jojo att förlita dig på är det bäst att börja släpa med sig kameran själv istället för att sno mina bilder... ;) Miss you! <3

2011-11-13 | 00:18:27
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback