Annars då?!

Tänkte att jag skulle bara berätta att vi i lördags åt tysk mat hos Olga (från Tyskland då ofc) och spenderade en stor del av dagen där. Det var jättesmaskigt och kul! Lite krossad kinderägg-tomte-julchoklad fick fick också lite spakprov på eftersom lite av det som var i ett paket från Olgas mamma hade krossats på vägen. Inte oss emot!
Vi spenderade också en hel del tid på att gå igenom förra årets yearbook, för skojjs skull sådär. Lite tjejjigt kan man tycka va? Ah. Vi var ju en grupp på sex tjejer så det får väl bli så.

Solvor kom över efter det och tillsammans med Jessie bestämde vi oss för att impulsåka och se den nya Twilight. Breaking Dawn då alltså. Det slutade med att min värdpappa fick susa iväg och köpa biljetter åt oss på biografen, eftersom det internetsidan var överbelastad (tydligen pga Twilight. HAHAH.), då det endast var kvar ungefär fem platser. Tur hade vi då han kom hem med biljetter till dom tre sista platserna bredvid varandra! (Älskar verkligen min familj!! Hur snällt och sött var det liksom inte att bara åka iväg och köpa dom sådär för våran skull??)

Finals då? Mitt engelska finals kändes väl inte riktigt som att det gick sådär på topp-bra liksom. Dessutom upptäckte jag senare att jag fyllde jag i svarslappen (multiple choice frågor) på fel sätt. HAHAH, fail. Det var ju inte som att jag fick någon förklaring innan direkt? Fattar hon inte att utbytesstudenter som jag kan vara lite borta ibland? Jag har ju inte direkt tagit ett finals tidigare i mitt liv. Direkt. Näeh.

Det gick bättre på mitt Science fiction finals. Fick veta resultatet där. Och ja, jag fick ett C (fick iallafall ett B i klassen sa söta Mr Barrus) Men det var mainly dom sista darn vocab orden som screw uppade det. Hade 8 fel på testet och det var 8 vocab ord på provet. Och ah, jag hade inte pluggat. Apropå det, plugga kanske man ska göra eftersom US history finals är imorgon?

Förövrigt går det till så att vi har de tre första perioderna idag. För mig: Engelska, PE och Science Fiction. Vi hade inget finals i PE, söta Grover! Kommer verkligen sakna vissa lärare nästa tri. Imorgon, iallafall, är det History och Body Sculpting. Eftersom vi har en liten bunch of slackers i klassen straffas alla med ett finals i den klassen med...

Vi börjar också klockan nio på morgonen imorgon. Som idag. Och imorgon kommer jag sluta innan lunchen eftersom jag (som majoriteten antar jag?) inte har någon 0 hour (lektion innan 8:30 då skolan börjar) att ta finals i.
Efter det är det lov för Thanksgiving! Roligt, men sorligt eftersom denna trimester ends.

För Thanksgiving bär det iallafall iväg till Utah och Salt Lake igen (för att fira hos Stephanies föräldrar)!

Wich me luck at finals tomorrow!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback