A third done - two more to go.

Igår var sista skoldagen för detta trimester. Vi "firade" det med att åka till pizza pie cafe direkt efter skola,n eftersom deras buffé bara var 5 dollar igår, jag och Jessie. Så drog vi med oss Solvor också. Senare traskade vi även iväg till G's Dairy för lite glass. Snacka om att tjocka sig. Smaskens! My two favorite places to eat.

Idag är vi lediga, ändå tills på måndag då vi börjar en ny tri med nya klasser. Vi ska åka till Salt Lake för att fira Thanksgiving hos min värdmammas familj. Tänk så amerikanskt! Kommer nog bli kul. Jag har ju så sjukt himla mycket att vara tacksam för också!

Förhoppningsvis har jag nog tillgång till internet där. Och eftersom vi stannar ändå tills på söndag så åker laptopen med.

Även om livet aldrig riktigt är en dans på rosor kan det kännas bra nära ibland. ♥

Puss på er.

Kommentarer
Jojo säger:

Men åh, ni lyckades pricka in mina favoriter (om man inte räknar pandaaa expreeessss <3 <3 <3) jöööh. Saknar pizza pie cafe. Och hur sjukt billig maten är. Fast, jag har det rätt gött här hemma också. Saknar inte rexbourg.... Fast jag saknar såklart the people there (KÄNN DIG TRÄFFAD!!!).

2011-11-24 | 19:39:00
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback