jippie!

Jag är efter flera timmars tjorv vid datorn, med pass, foto, pappa, mamma per telefon, och de välkända papperna till hjälp, klar med min ansökan om visum! Nuuu ska det börja ordnas med att boka tid på den amerikanska ambassaden i Stockholm.
Förövrig ordade jag visumfotot i förmiddags innan skolan, vilket trots att fotografen lät tveksam, gick som en dans. ..på 179 små kronor..

Något annat Usa-relaterat är att jag fick inloggningsuppgifter på mejlen idag till en Ef-sida där man kan... ja jag är inte riktigt så insatt än, men jag tror att man kommer kunna se sin värdfamilj och placering och sånt på den sidan då man har fått det. Man kunde dessutom se andra utbytesstudenter där. Den är lite facebook-aktig.

Nu ska jag fortsätta det trevliga arbetet genom att skriva på en liten engelskaredovisning till på torsdag, efter jag tagit en liten paus och ätit nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback