in school.

Just nu sitter jag i skolan och gör ingenting. Bortsett från att skriva här.
Har haft tyska imorse och nu har jag (mest troligt) hål fram till klockan ett, då jag har franska. Och efter det har jag spanska. Haha, det rimmade.
Språkig dag alltså.

Tänk när jag är på en skola i USA.. vad annorlunda det kommer vara. Såå spännande!

Förresten, på fredag åker vi i spanskaklassen till MALLORCA! Himla skönt med lite "semester" mitt i allt, medan resten av skolan är kvar i skolan. Dessutom är vädret så bedrövligt här så det kommer inte att skada med lite mer sommarväder! Har dock blivit förkyld helt plötsligt, hade till och med feber igår (enligt tempmätarn, vilket är ovanligt för att vara mig), men jag blir nog frisk till på fredag.

Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback