Hemma.

Nu är vi hemma från Mallorca. I och för sig kom vi hem i fredags men har inte tagit mig tid att skriva förens nu.

Hur som helst var det superhärligt på Mallorca! Saknar det en hel del. Så mycket SOL, och VÄRME och BAD. Vi var till La Palma på andra sidan ön (vilket bara tog ca en time med buss, -dvs att Mallorca är en liten ö) och till ett vattenland som var lite westerninspirerat, Western Water Park. Himla mysigt!

Usch vad det var kallt och grått och tråkigt att komma hem hit. Längtar tillbaka till aerobicsalsan i solen på morgonen, och beachvolleybollen och att kunna ligga vid polen och stranden hela dagen, och den goda frukosten på balkongen, och den fina utsikten över havet... och alla söta människor.

Anyways. Snart är det ju typ sommarlov! Innan dess ska jag ju i och för sig vara ledig en vecka då jag åker till Stockholm och allt det där..

Tänkte lägga upp lite spanienbilder också. Men det gör jag sen någongång, då jag inte är i skolan.

Cya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback