"Those who never learn to see the beauty will never learn how to be happy"

Alltså slutar det aldrig regna här? Det har ju regnat i över ett och ett haft dygn nu, mer eller mindre non stop. Visst det är mysigt å allt, det tycker jag faktiskt. Men det finns ju inte så mycket att sysselsätta sig med i sånt här väder. ..vad gjorde man i vintras liksom..? Det blir nog inte heller någon linedance med piteådansarna ikväll heller.. tråkigt värre.

Jag har iallafall packat två flyttkartonger, men det tog inte mer än tio minuter av denna dötid, så resten av dagen får jag väl göra som igår - dränka mig i musik och övergå till zoombievärlden. Min spotify lista börja dock bli helt lila och de få timmar som är kvar kan räknas till två.
Nåja, utan det tråkiga i livet hade ju det roliga inte varit så roligt längre. Eller hur?

"Always look on the briiight siide of liife.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback