Lite av vad jag har pysslat med idag..

Ikväll har vi haft husvisning här. Eller ja, inte vi, vi fick hålla oss borta men det var iallafall visning för vårat hus. Det kändes lite konstigt att komma hem, till mitt hem, och tänka att en massa främande människor hade klampat runt i vårat hus, och i mitt rum, och på våran gård. Och inte nog med det så hade det tydligen varit typ 20 bilar parkerade här utanför, och mer än hälften hade skrivit upp sig på intresselistan.
Jag vill liksom inte.. men jag vill. För jag vet att det blir bäst så. Därför hoppas jag att vi får det sålt. Det tar emot att säga så, men jag har äntligen börjat släppa allt och börjat tänka att det blir nog bra i slutändan, fast tanken på att någon annan ska bo i vårat hem hjälpte inte direkt. Klart den har slagit mig förut, men inte så mycket.

Helt apropå det, så kan jag ju meddela att jag låg en hel timma ute på altanen och solade idag! Är nästan överlycklig över att det kändes mycket varmare idag än vad det var igår. Jag tror man blev lite bortskämd där ett tag efter att det varit typ 30 grader varmt och sol i några dagar, - även om det kändes lite nog så varm just då. Men det finns ju inget bättre badväder än det, och inget bättre ställe att bada på än älven och vid våran strand! Hihi.

Då jag vaknade idag dock var det första jag gjorde minsann inte att gå ut och lägga mig i solen och slappa. Istället började jag städa inför visningen, - i typ två och en halv timme. Och sen, vid sådär halv tre, åt jag "frukost". Men den godaste frukosten på länge, - universums godaste Jordgubbar (!) som pappa kom hem med igår.


"Mumsfillibabba"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback