Heej!

Ikväll har jag varit hos Ida och firat henne som fyller 18!!
(Så baota GRATTIS till IDA på 18-årsdagen!!;)
Jag känner att alla börjar fylla 18 runt om kring mig.. och här är jag och håller mig på 17. Jag vill också fylla 18! Haha. Jag åker väl antagligen till Amerikat då jag fyller år. Kanske innan, kanske någon dag efter, kanske just på min födelsedag? Det är fortfarande en överraskning, men vilken födelsedagspresent det skulle vara att åka på min födelsedag! Fast lite sorligt samtidigt att vara utan familjen just på min artonårsdag. I och för sig skulle det ju vara kul att hinna med en födelsedag i Usa också. Så jag låter med glädje slumpen avgöra när jag sticker!

Jaja, nog om det.

What made my day idag, var iallafall då min söta lilla granne och hennes söta lilla kompis plötsligt dök upp då jag låg ute på altanen och solade, och frågade om dom fick ge mig en av blombuketterna som dom plockat!

-"Varsågod!" med ett leende och en utsträckt arm mitt framför mig.

SÅ HIMLA SÖTT!

Tiiittaaa..
Somrig liten fin bukett!

Anyways, igåår, var jag och pappa in till stan (Piteå) och jag stötte på några fina jeansshorts som jag bestämmt ville köpa, eftersom jag varit dum nog att inte köpa några varenda gång jag funderat på det förut. Så nu fick jag mig äntligen ett par! Och pappa var snäll och lånade ut 199:- till fattiga lilla mig, som inte har några pengar kvar.

Syns dom? Jag är ingen hejjare på att ta "outfitskort" i speglar..

Jaja..
..Pösssålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback